Kako spremljati in izmeriti uspešnost vašega videa?

Kako spremljati in izmeriti uspešnost vašega videa?

Ko ustvarimo video in ga delimo s ciljnim občinstvom, pogosto pozabimo, da moramo spremljati njegovo učinkovitost in ugotoviti, ali nam je uspelo z našim sporočilom doseči ustrezno ciljno občinstvo. Predstavljamo vam nekaj ključnih kazalnikov uspeha, ki vam bodo pomagali oceniti, ali je vaša vsebina uspela doseči in prepričati vaše ciljno občinstvo. V kolikor se to ni zgodilo, pa omogočiti, da se še pravočasno odzovete na nastalo situacijo in poskrbite za dodatno (plačano) promocijo.

Število ogledov

Smo z videom dosegli namen, če ima ta veliko število ogledov? Ni nujno. Pomembno je, da z našo vsebino dosežemo kar največje število posameznikov, ki bi jih naši izdelki ali storitve utegnili zanimati. Če se bodo vsebine na spletu prepogosto pojavljajo posameznikom, za katere v tem trenutku niso zanimive, bo to lahko pripevalo k negativnemu dojemanju našega podjetja in/ali znamke. Želimo si torej doseči čim večje število ogledov s strani posameznikov, ki se jim naša vsebina zdi zanimiva in katerih interes se bo na koncu odrazil v nakupu naših izdelkov in storitev.

Social media video content

Doseg

Podatek o dosegu objave pove, koliko ljudi je z našo vsebino prišlo v stik. Če je doseg objave mnogo večji od posameznikov, ki so se na našo objavo pozitivno odzvali, je to znak, da moramo biti v bodoče pri pripravi in promociji vsebine previdnejši. V našo promocijo smo morda v tem primeru zajeli preveliko število posameznikov, za katere naša vsebina ni zanimiva. Drugi razlog za takšno situacijo je, da vsebina ni bila ustrezno pripravljena. Lahko je bila nezanimiva in pri občinstvu ni vzbudila potrebnega zanimanja. Težava pa lahko tiči tudi v načinu podajanja vsebine, neustrezni izbiri nastopajočih v videu ali je povsem tehnične narave. V skrajnem primeru je lahko velika razlika med dosegom in odzivom na videovsebino tudi rezultat slabega položaja blagovne znamke na trgu. Ni pomembno kje tiči vzrok, pomembno je, da ga odkrijemo in težavo odpravimo.

Čas gledanja in število klikov

Pomembno je ne samo, koliko ljudi bo vaša vsebina dosegla, ampak tudi koliko posameznikov bo nanjo kliknilo in kolikšen del si jo bodo ogledali.
Število klikov na video je mogoče povečati na več načinov:
• z boljšo umestitvijo na vrh spletne strani ali strani na družbenih omrežjih
• z zanimivim in privlačnim imenom posnetka in zanimivo naslovno sliko
• z jasnim in zanimivim opisom posnetka
• z umestitvijo videoposnetka na različne komunikacijske kanale podjetja

Poleg klikov na samo vsebino je pomembno tudi, koliko posameznikov bo vsebina pripeljala na vaše spletno mesto, kjer bodo izpostavljani še ostalim informacijam o vaših storitvah.

Online payment

Povračilo investicije (en. ROI)

Ne glede na to, kakšen je namen videovsebine, je pomembno, da boste z njo dosegli ali podprli zastavljeni cilj. Vsebine, ki izpostavljajo vaše produkte in storitve, morajo seveda pripeljati do večje prepoznavnosti vaših izdelkov in storitev na trgu in se na koncu odraziti tudi v povečanju prodaje. Z izobraževalnimi vsebinami boste po drugi strani namen dosegli, če se bo po zaslugi teh povečalo znanje zaposlenih. Znanje se bo odrazilo v manjšem številu napak tekom delovnega procesa, boljši storilnosti, podpori kupcev (v primeru izobraževanja prodajnega osebja) in inovacijah. Vaša vsebina ima lahko namen sama po sebi ali pa podpira uresničevanje širšega namena vaše organizacije (npr. ozaveščanje o določeni problematiki).

Potem, ko boste vsebino delili s ciljnim občinstvom poskrbite, da boste preverili vse zgoraj navedene kazalnike. Na podlagi teh boste prejeli povratno informacijo, s pomočjo katere boste lahko v prihodnje svojo vsebino in njeno promocijo še izboljšali. Analiza ključnih kazalnikov več različnih vsebin, pa vam bo pomagalo najti najustreznejši način za komunikacijo z različnimi javnostmi.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.